伍壹

☁☁☁如今最好。
weibo:后山农场主

Another One - Mac Demarco

A-水塔先生 、:

你性格倔强又固执

你绝不吃亏,受委屈了都要别人加倍奉回

后来,你去有海的东边

后来,你结了婚生了孩子

你有心事总愿意和我说

你说,我听

年幼时候的那种说不清楚的喜欢,在距离的隔断下慢慢变淡

你有了爱你的他,而我却依然孤单。

Feelin' so confused

我倍感困惑

You don't know what to do

不知该做些什么

Afraid she might not love you anymore

我害怕她不再爱我

And though she says she does and hasnt lost your trust

尽管她说她并未失去对你的信任

Who could there be knockin at her door

谁会叩响她的爱情之门

Must be another one

一定另有他人

Must be another one she loves

一定是她爱慕的人

Must be another one

一定另有他人

Must be another one she loves

一定是她爱慕的人

The feelin' never stops

这种感觉无休无止

And neither does the clock

正如时钟不停游走

Wishin' for tomorrow today

一日复一日

She still says shes true

她说她仍怀着一颗真心

So you start comin' to

因此你来又来到她身边

Just as that old knockin' comes to stay

旧爱重返

Must be another one

一定另有他人

Must be another one she loves

一定是她爱慕的人

Must be another one

一定另有他人

Must be another one she loves

一定是她爱慕的人


评论(2)
热度(93)

© 伍壹 | Powered by LOFTER